(iOS) Deep Town: Idle Mining Tycoon snydekode ubegrænset alle
Feb 18, 2022 17:02:55 GMT 7
Post by passdiwilbeamul on Feb 18, 2022 17:02:55 GMT 7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Deep Town: Idle Mining Tycoon ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Deep Town: Idle Mining Tycoon IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode ubegrænset alle ▞▞▞
▞▞▞ Deep Town: Idle Mining Tycoon 2022 version ▞▞▞
Fantastisk spil, men grinden bliver lang virkelig hurtigt. Tiden til at bygge et nyt minested går fra et par minutter til et par dage og op til hundredtusindvis af mønter. Brug heller ikke dine grønne krystaller, da du har brug for dem til at opgradere dine droner, og de er meget svære at få, medmindre du køber dem via mikrotransaktioner.
Et andet formelt "gratis" mobilspil med daglige belønninger, øgede tidsomkostninger, efterhånden som du gør fremskridt, og måder at opgradere gear på, men du gør præcis det samme igen og igen. Vil du købe tokens?
Jeg kan ikke lege ordentligt med den forbandede robot, der stopper mig fra minedrift. I stedet for at mine, mens du læser, hvad det sagde, stopper det dig fra at minedrift og siger ofte ubrugelige ting som 'må jeg kæle med det? Må jeg klappe den?' Det er en stor hindring, og det er meget irriterende. I den næste opdatering skal du forhindre, at den forhindrer dig i at minedrift. Du trykker bare flere gange på skærmen, det er ikke som om du manøvrerer noget. Lad det kun stoppe dine forsøg, når det kommer til at lave genstande til chefen.
Rigtig godt spil
Fedt nok
(500 tegn grænse) Kedeligt design: Brug forskellige besværgelser til at grave. Installer minerigge for at samle. Lav ressourcer til at opgradere rigge, håndværkere osv. Gaming loop. Ubalanceret ressourcestyring: Det tager timer, dage eller længere at lave nok af noget til at opfylde et krav. Ofte på grund af én ressource (som kul) eller fordi noget har en lang timer (som isoleret ledning). Guilds er kun for at omgå dårligt design med donationer og arrangementer. Interessant historie. Godt programmeret. Hvis noget buggy.
Jeg kunne godt lide gameplayet, men tidsskaleringen for at tilføje nye mine er forbløffende. Når du tilføjer en ny mine, tror du måske, at det kan tage samme tid som den første, men nej, den første niveau 1-mine tager 60 sekunder at implementere bit, så bliver tiden ved med at fordobles. Lige nu tager det 48 timer for en niveau 1 mine. Jeg slettede derefter, da den næste vil tage 96 timer
Troede, at dette skulle være et af de spil, som jeg spiller for en dag og bliver træt af. Jeg tog fejl! Jeg kan virkelig godt lide spillet, det er vanedannende! Den, jeg ikke kan lide ved den... Prøvet af krystaller, men den bliver ved med at prøve at bruge den forkerte Google-konto, så jeg kan ikke give udviklerne penge. 🤷🏽♂️
Deep Town: Idle Mining Tycoon Strategia tlvr
Jeg har skrevet for at støtte intet svar. Spillet er fejlbehæftet, bogstaveligt talt ødelagt og kan ikke udvikle sig. Jeg har brugt mange penge. Manuelt gemt min konto i skyen. Forsøger at downloade til en ny enhed, jeg kan kun indlæse et meget gammelt spil. De fortæller dig heller ikke dette, men når du er offline, tjener du kun 1/8 af det, du skal producere. Hvilken psykopat i dit team syntes, det var en god idé?
Begyndelsen er god. flot grafik, godt gameplay, rimelige timere, men når du har 20 minetårne, tager hvert nyt tårn urimelig lang tid at bygge. 8 timer derefter 16, 24, 48. Det er klart, at efter 20 tårne kan det betale sig at spille. En meget hård betalingsmur. Du vil til sidst vente 3 - 5 dage, medmindre du køber ædelstene for hvert tårn, du vil bygge. Eksempel på, hvad der er galt med mobilspilindustrien.
Ikke rigtig et inaktivt spil, anstændigt implementering, men Deep Town kræver meget opmærksomhed, og det er ikke det, jeg leder efter i et inaktivt spil. edit: ja jeg er klar over, at du kan indstille dine droner til at automatisere nogle ting, men det ændrer ikke på, at næsten hver eneste aktivitet i spillet kræver din opmærksomhed.
Meh
The Archers 2: Stickman Game Arkada kaum
Vand opsamles ikke, medmindre du holder appen åben, hvis jeg lukker appen og lader den stå i et par timer, opsamles vandet ikke manuelt eller af robotten. Vand er nødvendigt til mange ting, brug mange dage på at spille dette og for at der ikke bliver opsamlet vand. Løs dette problem, galaxy note 8 og vil ændre vurderingen.
Det er godt. Sjovt at klare mange ting. De vigtigste ulemper først. Tiden er lidt ureguleret godt. Såsom at smelte glas. Den er ret lang, fordi mønter bliver en lille smule sparsomme, når opgraderinger bliver dyre. Jeg føler også, at regenereringen er lidt for høj baseret på, hvor langt du kan gå tidligt i spillet. Det stiger dramatisk. Også smelt og håndværk opgradering pris, cmon. Det er lidt af et stræk. Spillet har brug for lidt tid til økonomisk balance. Føles lidt tilfældigt. Også magisk gasfryseelement-fejl
Der er et godt spil
Sjovt spil, men når du bruger ædelstene til at fremskynde, bliver det tyndere, tager systemet flere ædelstene end dokumenteret. Så effektivt stjæler spillet fra dig, så du er nødt til at købe mere valuta hurtigere. Når jeg siger, at den vil opkræve 1 ædelsten for at fremskynde, så jeg, at den trak 2-3 fra det samlede antal ædelstene. Det var på opgraderingsminernes fremskyndelsesskærm.
Det er et fantastisk spil, men har én alvorlig fejl, der påvirker din spiloplevelse negativt. Dokker to stjerner indtil fast. Der er flere områder i spillet, hvor en person måske vil skrive noget, for eksempel vil en person måske skrive sit brugernavn, omdøbe deres bots eller skrive en besked i supportfanen, når de har brug for hjælp til noget. Intet af dette er muligt, for mens du er i spillet, vil uanset hvilken tekstboks du klikker på tastaturet ikke dukke op.
For fedt
Selve spillet er faktisk ret godt. Men jeg giver 3 stjerner på grund af et par fejl, jeg oplever. Jeg kan slet ikke oprette forbindelse til Google play (ikke kun en internetting, da den begynder at logge ind og derefter bare stopper uden at give nogen form for fejl eller meddelelse), og jeg kan heller ikke ændre mit navn fra kun "Navn" . Når disse er rettet, vil jeg ændre min vurdering.
Deep Town er i en mærkelig position. Det kan ikke afgøre, om det er et inaktivt spil eller et aktivt spil. Forskellige stadier er forskellige. FOR EKSEMPEL. der er lange perioder med tomgang med at prøve at fuldføre én opgave, såsom enhver opgave, der involverer olie, så bliver du aktivt nødt til at udvinde mange astroider for salt. Hvis den passede mere til enten tomgang eller aktiv, føler jeg, at den ville flyde bedre.
Spillet er ekstremt ustabilt og bliver ved med at gå ned, det har stået på i flere uger nu, jeg er ikke den eneste der har oplevet det og troede det ville være løst nu... også denne begivenhed var dårlig, vi kunne kun sende 15 gaver og resten forsvinder ind i tomrummet, og send/collect-systemet var også fejlagtigt, vi har guilds, lad os også bruge dem til gaver... hvad er meningen med at lave mere end én raket i slutspillet, hvis du kun kan sende en ud ad gangen tid? Hvorfor så genere en A, B & C raket?!
Deep Town: Idle Mining Tycoon حکمت عملی xqt
Så sjovt ville bare fortælle, om der er nogle gratis gems-opdateringer, det ville være meget sjovt, fordi quest giver færre ting, også vi har brug for nogle ting fra annoncer, som at der er opgraderinger på annoncer, men i virkeligheden er ingen opgraderinger for minearbejdere som robotter
Det er et godt spil, men meddelelserne kommer aldrig til tiden, hvilket fører til ineffektiv indsamling til mine droner. Jeg har fire, men jeg kan ikke bruge dem korrekt, hvis det ikke fortæller mig, når deres opgave er udført, før jeg åbner appen og lukker den igen.
Simpelt, men ret sjovt og ikke så tidskrævende. Et forsøg værd.
Dette spil er sjovt, men det har brug for et bedre styringssystem til minerne. Det var fint i starten, men det bliver meget hurtigt rodet, når du først har styr på og flytter en masse miner. Vil være en nem 5*, når de løser dette problem.
For det første er det et smukt spil... og det er det hele. Det er vanskeligt og klodset at administrere de mange stationer - der burde være et centralt sted at indsamle ressourcer, men det er der ikke; i stedet bliver selv høst en slibning. Opgradering og bygning tager LANG tid med kun én robot og INGEN kø. Der er få måder at tjene premium-ressourcen på, og mulighederne for at gøre det giver en lille smule. Desværre falder dette spil i faldgruberne i det klassiske inaktive spil og er dømt til i sidste ende at mislykkes.
Ganske få fejl god historie
Det er en sjov lille klikker, let nok til at blive ved med at komme i niveau tidligt, og søde robotter. Jeg kan godt lide historien, grafikken, selv det metodiske gameplay, men til sidst tager enkelte opgraderinger bogstaveligt talt dage at afslutte, eller bruger 1000-vis af ædelstene, der er ingen måde at tjene så mange på, så du er tvunget til at købe eller vente dage på de mindste fremskridt . Kan heller ikke opgradere andet i den tid, så man bliver meget frustrerende hængende. Jeg nød det virkelig, men kan muligvis afinstallere på grund af dette.
Fedt spil ikke nogle reklamer
Et godt spil, men det koster for meget for en upgade. Og også tentaklerne er meget svære at besejre. Plz gør det lidt nemt.
Virkelig sjovt spil med en fantastisk historie. Guild system og arrangementer er gennemtænkte. Du får den femte stjerne, hvis du opdaterer portalhandelen. Selv på maksimalt niveau og salg på det rigtige tidspunkt af dagen ville det tage mig næsten to ugers håndværk at tjene det samme beløb, som jeg får ved at se en enkelt annonce. Da det nu er funktionen, er det kun nyttigt i en dag eller to. Overvej også at tilføje muligheden for at handle sjældne ædelstene.
Dette spil er en okay time killer, synes jeg. Kunststilen er egentlig ikke så interessant, og gameplayet og gameplayet føles bare lidt dårligt, men jeg tror, det skyer meget mere, hvis der var en måde at reducere nedkølingen af alle evnerne på. Spillets historie føles virkelig overfladisk og ikke interessant, men det kunne være en okay time killer, hvis der var nogle forbedringer på gameplayet.
Starten var kedelig, før håndværket blev låst op. Jeg afinstallerede næsten. Efter at have lavet det blev det et meget sjovt ledelsesspil. Enhver, der kan lide at lave, planlægge, kan lide dette spil. Skal bare presse den tidlige del igennem.
Mængden af tid, der kræves for at gøre fremskridt i spillet, er absurd. Jo mere du bygger jo mere ventetiden. Udover det har spillet stadig nogle kritiske fejl, hvor der ikke er andet valg end at lukke appen.
Oh boy, grammatikken i dette spil er forfærdelig. Men udover det er det ganske okay. Offline-udbyttet er virkelig dårligt, men da du kun kan have i alt 8 smeltere og 8 håndværkere (hvorfor?), vil du nå et punkt, hvor du får nok malm, mens du er offline. Der er sjældne ressourcer, som du kan få ved enten at se reklamer eller deltage i Guild Events. Begge måder er ikke rigtig hurtige, men stadig bedre end at købe lootboxes for rigtige penge.
Deep Town: 掘って掘って自分だけの鉱山所を作ろう 頭脳系 scfd
Alt for langsomt, inden for en dag eller to efter at spille begyndte at støde ind i byggetider 24 timer+, ressourcer til bygningsopgraderinger er for dyre, hvilket forårsager endnu et langsomt punkt, at vente på, at ressourcerne bare venter 24 timer for at få opgraderingerne til ressourceindsamling. Ikke designet til køb for at være en accelererende, men mere et krav.
Supportknappen blokerer tegn, der er nødvendige for at indsætte en e-mailadresse for at indsende rapporten. Vinterbegivenhed vil ikke lade dig sende gaver til andre spillere, og er derfor værdiløs. I øjeblikket er der også en fejl, der tvinger dig til at genindlæse spillet og miste alle offline fremskridt, som ikke kan rapporteres på grund af tidligere nævnte problem. 3 bemærkelsesværdige problemer, 3 stjerner tabt. Vil rette anmeldelse, hvis problemer er løst. Rediger: Problemet med tab af offline fremskridt ser ud til at være blevet rettet. Opgraderet til 3 stjerner.
Underholdende