(iOS) Earn to Die 2 mod lisää tokeneja
Feb 18, 2022 16:59:55 GMT 7
Post by passdiwilbeamul on Feb 18, 2022 16:59:55 GMT 7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Earn to Die 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Earn to Die 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod lisää tokeneja ▞▞▞
▞▞▞ Earn to Die 2 2022 version ▞▞▞
Miksi ansaita kuolla 1 ei ole ilmaista?
hivä peli,
Earn to Die 2 מירוצים mbk
En Tiiä
Pidän siitä
Se on hyvä hack and slash -peli, vain paljon ja paljon mainoksia... meni siihen pisteeseen, että jokaisen juoksun jälkeen minun täytyy katsoa jotain. Kannattaa katsoa vain lisäykset ennen juoksua, koska se kestää niin kauan. Näet mitä tarkoitan, kun pääset kolmanteen ajoneuvoon
Mainoksia ei juuri näy, ja on todella hauskaa jauhaa mahtavia 5 tähteä!
En voi sanoin kuvailla kuinka hyvä tämä peli on, se oli ja on edelleen minun lapsuuteni, ajoneuvon koon JA zombien koon etenemisen näkeminen on eeppistä ja joka kerta kun pääsen suomen puolelle, olen kuin "ok, WTH ARE NÄMÄ PÄIVITYKSET!?" mutta... On vain yksi pieni ongelma... Ongelma, joka minulla on kaikissa peleissä... mainoksissa!!! Sen lisäksi KIITOS!
Korjaa tämä peli, kiitos
Hyvä peli suosittelen (:
Ajon aikana se jostain syystä jäätyy muutamaksi sekunniksi ja vapautuu, mutta auton äänet ovat poissa! Se palaa vasta, kun on mennyt autotalliin ja ajettu uudelleen. Tämä tilanne toistuu monta kertaa! Korjaa peli...
Buuuuuhuuuuuuuuu
Eazy vain lataa ja onnenkorjausohjelma 😑
A3 ei voi pelata
Little Big Snake Priložnostne tdka
Earn to Die 2 Трке pfm
Tämä on todella mukava peli, ja on okei katsoa lisäystä, kun tarvitsen ylimääräistä rahaa päivittääkseni tai katsoa lyhyt lisäys yrityksen jälkeen, mutta kun näen lisäyksiä jokaisen yrityksen jälkeen, enkä löydä edes sulkemispainiketta sen jälkeen, se on liikaa.
Earn to Die 2 Kilpa-ajo sizy
Toivoisin, että tasoja olisi enemmän, mutta se oli hauskaa siellä olevien tasojen kanssa
Pelasin tätä peliä hulluna vuonna 2015. Se oli niin hauskaa, mutta nyt se on täynnä mainoksia
Ihan ok peli. Syy, miksi arvosanani on 2 tähteä, johtuu useista syistä. 1: Polttoaine vähenee edelleen, kun et kosketa kiihdytyspainiketta. 2: Et voi ampua käsin. Peli automaattisesti ampuu sinulle, enkä henkilökohtaisesti pidä siitä. On parempia pelejä kuin tämä. Älä tuhlaa aikaasi. 3: Ei ole rajoituksia sille, kuinka monta mainosta voit katsoa saadaksesi rahaa.
Menetin kaiken edistymiseni, kun minun piti vaihtaa puhelimeni, eikä se anna minun ladata sitä takaisin, en ole varma, miksi se näyttää kirjaavan minut ulos, kun teen.
Todella hyvä peli pohjimmiltaan ei mainoksia, vain valituksena on, että se on hieman jauhainen ja toistuva
Erittäin epämiellyttävä peli, koska periaatteessa teet samaa uudestaan, mutta eri autolla. Ja tietysti siinä on PALJON lisäyksiä, pelin jälkeen poistettuja ja miljoonannen kerran ilmestyviä lisäyksiä vain 5 minuutissa.
Ohittamattomat kahdenkymmenen sekunnin mainokset joka minuutti, mikä tekee pelistä melko paljon pelattamattoman. Tämä on valitettavaa, koska peli olisi voinut olla muuten melko hauskaa.
En vain voi vilpittömästi antaa tälle mitään korkeampaa, se on vain mainosten tarkkailija, jopa offline-tilassa saat 30 sekuntia mainoksia 15 sekuntia kohden. Ikävä peli, koska se on hauska peli, mutta 45 minuutin mainosten katsominen tunnin peliaikaa varten ei ole peliä.
😙
Ensin rakastin peliä. Sain viimeisen ajoneuvon tarinatilassa ja olin juuri lopettamassa sen jouduin sulkemaan sen noin 5 minuutiksi ja kun avasin sen, koko edistyminen oli nollattu, vaikka olin kirjautunut sisään Google Playlla. vihasin sitä. pahin kokemus. halusin antaa 0, mutta vaihtoehtoa ei ollut.
Rakastan tätä peliä, olen pelannut sitä 9- tai 10-vuotiaasta lähtien rakastan sitä täyttöä, kun hankit uuden auton ja joudun päivittämään sitä vain jotain lopputuloksesta, se saattaa joskus toistua, mutta kun pääset että seuraava auto uuden zombitappamiskoneen ajamisen jännitys riittää pitämään minut vauhdissa Olen voittanut tämän pelin useita kertoja, eikä se koskaan vanhene palaamalla pelaamaan tätä peliä
Sairaan tylsä
Peli on hieno, mutta aggressiiviset mainokset pilasivat pelin ja ostin tämän pelin, kun se tuli ulos poistaakseni mainokset, mutta nyt se vaihtoehto on poistettu, jotta he voivat tienata enemmän 😠
Mut huawei honor 5x eikä honor 8 toimi muista malleista ei tiiä
Se on hyvä peli ja hauskaa
Maksa voittaaksesi pelin / tuhlaa aikaa jatkaaksesi. Peli on tehty siten, että on pakollista hioa aikaa uudelleen ja uudelleen, jotta autosi pääsee öljyasemalle. Jotta sovellus ansaitsee enemmän rahaa, kun olemme tarpeettomasti kihloissa. Tällaiset pelit ovat HÄTTEÄ.
Hauskoja minimaalisia mainoksia
Tää On Mun Paras Peli oon 3 maassa ja vika auto Ja kohta oon Läpässy Koko pelin Moro Ja Ladatkaa!!! KIITOS